Pandora یک سرویس پخش موسیقی محبوب است که یک نسخه رایگان را ارائه می دهد که توسط تبلیغات پشتیبانی می شود. با این حال، اگر به دنبال حذف تبلیغات از پاندورا و لذت بردن از موسیقی بدون وقفه هستید، چندین روش وجود دارد که می‌توانید امتحان کنید. در این راهنمای جامع، ما هشت مرحله را به همراه 37 نکته برای کمک به شما در دستیابی به یک تجربه پاندورا بدون آگهی توضیح خواهیم داد.

مرحله 1: ارتقاء به Pandora Plus یا Pandora Premium

ارتقا

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای حذف تبلیغات از Pandora، ارتقاء اشتراک خود به Pandora Plus یا Pandora Premium است. هر دوی این اشتراک‌های پولی تجربه گوش دادن بدون آگهی را ارائه می‌دهند.

  • Pandora Plus: هزینه این ردیف اشتراک 4.99 هر ماه است و گوش دادن غیرمجاز، رد شدن نامحدود، گوش دادن آفلاین، و کیفیت صوتی را ارائه می‌کند.−**PandoraPremium**: قیمت 9.99 در ماه، Pandora Premium شامل همه ویژگی‌های Pandora است. به همراه توانایی ایجاد لیست های پخش، جستجو و پخش هر آهنگی که درخواست می شود، و دسترسی به توصیه های شخصی شده.

برای ارتقاء اشتراک خود، این مراحل را دنبال کنید:

  1. برنامه Pandora را باز کنید یا از وب سایت Pandora دیدن کنید.
  2. به حساب خود وارد شوید.
  3. به منوی تنظیمات بروید.
  4. گزینه “ارتقا” یا “ارتقا به Plus/Premium” را انتخاب کنید.
  5. برای تکمیل فرآیند ارتقا، دستورات را دنبال کنید.

مرحله ۲: استفاده از نرم‌افزار مسدود کننده تبلیغات

روش دیگر برای حذف تبلیغات از Pandora استفاده از نرم‌افزار مسدود کننده تبلیغات یا افزونه‌های مرورگر است. این ابزارها از نمایش تبلیغات در وب‌سایت‌ها، از جمله نسخه پشتیبانی‌شده از Pandora جلوگیری می‌کنند. در اینجا نحوه استفاده از نرم افزار مسدود کننده تبلیغات آمده است:

  1. یک نرم افزار مسدود کننده تبلیغات یا افزونه مرورگر سازگار با دستگاه و مرورگر خود را انتخاب کنید. برخی از گزینه های محبوب عبارتند از AdBlock Plus، uBlock Origin و AdGuard.
  2. نرم افزار مسدود کننده تبلیغات یا افزونه مرورگر را در دستگاه خود نصب کنید.
  3. با دنبال کردن دستورالعمل‌های ارائه شده، مسدود کننده تبلیغات را فعال کنید.
  4. Pandora را راه اندازی کنید و از تجربه گوش دادن بدون آگهی لذت ببرید.

مرحله 3: پاک کردن کوکی‌ها و حافظه پنهان مرورگر

پاک کردن کوکی‌ها و حافظه پنهان مرورگر شما گاهی اوقات می‌تواند به حذف تبلیغات از Pandora کمک کند. در اینجا نحوه انجام آن آمده است:

  1. مرورگر خود را باز کنید (به عنوان مثال، گوگل Chrome، Mozilla Firefox، Safari).
  2. به منوی تنظیمات مرورگر دسترسی پیدا کنید.
  3. به دنبال بخش “حریم خصوصی و امنیت” یا “تاریخچه” بگردید.
  4. گزینه‌های پاک کردن داده‌های مرور، کوکی‌ها و حافظه پنهان را پیدا کنید.
  5. گزینه های مناسب را انتخاب کنید و داده ها را پاک کنید.
  6. مرورگر خود را مجددا راه اندازی کنید و Pandora را دوباره باز کنید.

مرحله 4: استفاده از VPN

استفاده از یک شبکه خصوصی مجازی (VPN) می‌تواند روشی موثر برای حذف تبلیغات از Pandora باشد. یک VPN آدرس IP شما را پنهان می کند و اتصال اینترنت شما را رمزگذاری می کند و به شما امکان می دهد محدودیت های جغرافیایی را دور بزنید و به طور بالقوه تبلیغات را مسدود کنید. در اینجا نحوه استفاده از VPN آورده شده است:

  1. یک ارائه دهنده خدمات VPN قابل اعتماد را انتخاب کنید. برخی از گزینه های محبوب عبارتند از NordVPN، ExpressVPN، و CyberGhost.
  2. نرم افزار VPN را بر روی دستگاه خود دانلود و نصب کنید.
  3. برنامه VPN را راه اندازی کنید و به حساب خود وارد شوید.
  4. به مکان سرور دلخواه خود وصل شوید.
  5. پس از اتصال، Pandora را باز کنید و از یک تجربه بدون آگهی لذت ببرید.

مرحله 5: از مشتریان Pandora شخص ثالث استفاده کنید

مشتریان Pandora شخص ثالثی در دسترس هستند که ویژگی‌های مسدود کردن تبلیغات یا نسخه‌های اصلاح شده برنامه را بدون تبلیغات ارائه می‌دهند. این مشتریان به طور رسمی توسط پاندورا پشتیبانی نمی شوند، بنابراین هنگام استفاده از آنها با احتیاط عمل کنید. در اینجا چند نمونه هستند:

  • Pandora One: این یک نسخه اصلاح شده از برنامه رسمی Pandora است که تبلیغات را حذف می‌کند، پرش‌های نامحدود را ارائه می‌دهد و سایر ویژگی‌های ممتاز را به صورت رایگان ارائه می‌دهد. این فقط برای دستگاه‌های Android در دسترس است.
  • Pandora++: این نسخه اصلاح شده Pandora برای دستگاه‌های iOS در دسترس است و مسدود کردن تبلیغات، پرش نامحدود و سایر ویژگی‌های ممتاز را ارائه می‌دهد.

برای استفاده از مشتریان Pandora شخص ثالث، باید فایل APK (برای اندروید) را دانلود کنید یا برنامه را از یک فروشگاه برنامه شخص ثالث (برای iOS) نصب کنید. به خاطر داشته باشید که استفاده از برنامه های غیر رسمی ممکن است شرایط خدمات پاندورا را نقض کند.

مرحله 6: غیرفعال کردن تبلیغات شخصی

Pandora به کاربران اجازه می دهد تا تبلیغات شخصی شده را بر اساس سابقه شنیداری خود غیرفعال کنند. در حالی که این کار همه تبلیغات را به طور کامل حذف نمی کند، می‌تواند تعداد تبلیغات هدفمندی را که می بینید کاهش دهد. در اینجا نحوه غیرفعال کردن تبلیغات شخصی شده آمده است:

  1. برنامه Pandora را باز کنید یا از وب سایت Pandora دیدن کنید.
  2. به حساب خود وارد شوید.
  3. به منوی تنظیمات بروید.
  4. به دنبال گزینه بگردیدمربوط به تبلیغات شخصی یا ترجیحات تبلیغاتی است.
  5. تبلیغات شخصی‌شده را غیرفعال کنید یا تنظیمات برگزیده تبلیغات خود را مطابق با اولویت‌های خود تنظیم کنید.

مرحله ۷: از گزینه‌های جایگزین پاندورا استفاده کنید

اگر حذف تبلیغات از پاندورا اولویت اصلی شماست، سرویس‌های پخش موسیقی جایگزینی را که گوش دادن بدون آگهی را به عنوان بخشی از سطح رایگان یا با طرح‌های اشتراک مقرون‌به‌صرفه ارائه می‌دهند، در نظر بگیرید. برخی از جایگزین های محبوب عبارتند از اسپاتیفای، Apple Music، یوتیوب Music و آمازون Music.

مرحله ۸: ارائه بازخورد به پاندورا

در نهایت، اگر هیچ یک از روش‌های بالا کار نمی‌کند یا اگر با مشکلات دائمی تبلیغات در پاندورا مواجه شدید، پیشنهاد می‌شود بازخورد خود را به تیم پشتیبانی پاندورا ارائه دهید. آنها ممکن است بتوانند بیشتر به شما کمک کنند یا به مشکلات فنی که باعث تبلیغات بیش از حد می شود رسیدگی کنند.

برخی از روش‌های ذکر شده در بالا ممکن است به طور رسمی توسط پاندورا پشتیبانی نشوند و به طور بالقوه شرایط خدمات آنها را نقض کنند. با صلاحدید خود از آنها استفاده کنید.

این هشت مرحله، همراه با نکات اضافی ارائه شده در زیر، به شما کمک می کند تبلیغات را از Pandora حذف کنید و تجربه پخش موسیقی خود را افزایش دهید.

نکات اضافی:

  1. مطمئن شوید که برنامه Pandora و سیستم عامل دستگاه شما به‌روز است. به‌روزرسانی‌ها اغلب شامل رفع اشکال و بهبودهایی هستند که می‌توانند به کاهش مشکلات مربوط به تبلیغات کمک کنند.
  2. استفاده از Pandora را در مرورگر وب به جای برنامه تلفن همراه در نظر بگیرید، زیرا برخی از ابزارهای مسدود کردن تبلیغات در مرورگرهای دسکتاپ مؤثرتر هستند.
  3. اگر از افزونه مرورگر مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید، مطمئن شوید که برای عملکرد بهینه به‌درستی پیکربندی شده و به‌روز است.
  4. از کلیک بر روی تبلیغات یا تعامل با آنها خودداری کنید، زیرا ممکن است در آینده به تبلیغات هدفمندتری منجر شود.
  5. هنگام دانلود و نصب برنامه‌ها یا نرم‌افزارهای شخص ثالث محتاط باشید، زیرا ممکن است حاوی بدافزار باشند یا امنیت دستگاه شما را به خطر بیندازند.

این نکات، همراه با مراحل ذکر شده در بالا، باید به میزان قابل توجهی تبلیغات را از تجربه شنیداری Pandora شما کاهش دهد یا حذف کند.

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...