جدایی هرگز یک تصمیم آسان نیست، و طبیعی است که در مورد اینکه آیا این انتخاب درست است یا نه شک و تردید داشته باشید. با این حال، علائم خاصی وجود دارد که ممکن است نشان دهد که جدایی بهترین تصمیم نیست، حتی اگر شک دارید

10 قدم قبل از جدایی

 

    1. دلایل خود را برای جدایی ارزیابی کنید: کمی وقت بگذارید و در مورد اینکه چرا می خواهید جدا شوید فکر کنید. آیا دلایل شما معتبر و مبتنی بر شرایط فعلی است یا ریشه در مسائل یا ناامنی های گذشته دارد؟

 

    1. ارتباط با شریک زندگی خود: در مورد تردیدها و نگرانی های خود با شریک زندگی خود صحبت کنید. صادق و باز باشید و به دیدگاه آنها گوش دهید.

 

    1. مشاوره یا درمان را در نظر بگیرید: اگر برای برقراری ارتباط موثر یا حل مشکلات به تنهایی تلاش می‌کنید، به دنبال کمک حرفه‌ای باشید.

 

    1. یک استراحت کنید: اگر احساس می‌کنید غرق شده‌اید یا مطمئن نیستید، از رابطه فاصله بگیرید تا دیدگاهی به دست آورید.

 

    1. وضعیت رابطه خود را ارزیابی کنید: به وضعیت فعلی رابطه خود نگاه کنید و ارزیابی کنید که آیا برای هر دو طرف سالم و رضایت بخش است یا خیر.

 

    1. پیامدهای بلندمدت را در نظر بگیرید: به پیامدهای دراز مدت جدایی فکر کنید، از جمله اینکه چگونه ممکن است بر رفاه عاطفی و مالی شما تأثیر بگذارد.

 

    1. مزایا و معایب را بسنجید: فهرستی از مزایا و معایب جدایی تهیه کنید و آنها را با مزایا و معایب ماندن در رابطه مقایسه کنید.

 

    1. از دوستان و خانواده مورد اعتماد خود مشاوره بگیرید: در مورد تردیدها و نگرانی های خود با افرادی که به آنها اعتماد دارید صحبت کنید و نظر با صداقت آنها را جویا شوید.

 

    1. به غرایز خود اعتماد کنید: در نهایت، به غرایز خود اعتماد کنید و بر اساس آنچه برای شما مناسب است تصمیم بگیرید.

 

    1. برای عواقب آماده باشید: صرف نظر از تصمیم خود، برای عواقبی که ممکن است ایجاد شود آماده باشید.

 

 

12 نشانه که نباید از هم جدا شوید

 

    1. شما هنوز احساسات قوی نسبت به شریک زندگی خود دارید: اگر هنوز هم احساسات قوی نسبت به شریک زندگی خود دارید، ممکن است ارزش بررسی امکان حل مشکلات خود را داشته باشد.

 

    1. ارتباط قوی دارید: اگر شما و شریک زندگیتان ارتباط عاطفی و فیزیکی قوی دارید، ممکن است ارزش آن را داشته باشد که هر مشکلی را که باعث شک در رابطه شما می شود، ترمیم کنید.

 

    1. شما ارزش ها و اهداف مشترکی دارید: اگر شما و شریک زندگی تان ارزش ها و اهداف مشترکی دارید، ممکن است ارزش ادامه رابطه را داشته باشد.

 

    1. شما یک سیستم پشتیبانی قوی دارید: اگر شما و شریک زندگی‌تان سیستم پشتیبانی قوی دارید، ممکن است کار با مشکلاتی که پیش می‌آید آسان‌تر باشد.

 

    1. شما سبک ارتباطی سالمی دارید: اگر شما و شریک زندگی‌تان سبک ارتباطی سالمی دارید، ممکن است بتوانید با هر مشکلی که پیش می‌آید کار کنید.

 

    1. شما حس اعتماد قوی دارید: اگر به شریک زندگی خود اعتماد دارید، ممکن است ارزش ادامه رابطه را داشته باشد.

 

    1. شما احساس تعهد قوی دارید: اگر شما و شریک زندگیتان هر دو به رابطه متعهد هستید، ممکن است ارزش آن را داشته باشد که هر مشکلی را که باعث شک و تردید شما می شود، ترمیم کنید.

 

    1. شما حس وفاداری قوی دارید: اگر احساس وفاداری شدید به شریک زندگی خود دارید، ممکن است ارزش ادامه رابطه را داشته باشد.

 

    1. شما حس احترام قوی دارید: اگر شما و شریک زندگیتان حس احترام قوی نسبت به یکدیگر دارید، ممکن است ارزش ادامه رابطه را داشته باشد.

 

    1. احساس عشق قوی دارید: اگر هنوز هم احساسات قوی نسبت به شریک زندگی خود دارید، ممکن است ارزش آن را داشته باشد که در مورد مشکلاتی که باعث شک در رابطه شما می شود، کار کنید. .

 

 

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...